Mohu svoji objednávku stornovat? 

Ano, můžete ale ne ve všech případech (pokud je zboží již na cestě k Vám). Pro více informací o vaší objednávce nás prosím kontaktujte: 723 434 434

Jak mohu objednávku ohodnotit? 

Jsme rádi za Vaši zpětnou vazbu, a proto si vážíme Vašeho času a ochoty s vyplněním formuláře spokojenosti. Ten obdržíte prostřednictvím emailu od Heureka/Zboží.cz, pokud jste souhlasili s podmínkami při objednávce. Vaše hodnocení je pro nás důležité, na jeho základě posouváme Stavmi.cz dál.

Zasíláte zboží do zahraničí? 

Ne, veškeré objednávky musí mít vždy pouze českou adresu. Ve výjimečných případech posíláme na Slovensko, ale vždy Vás budeme nejprve kontaktovat. 

Něco se pokazí a já potřebuji náhradní díl?

V tomto případě nás, prosím, neváhejte kontaktovat na info@stavmi.cz. V emailu nám podrobně napište, o jaký druh zboží se jedná a jaké díly potřebujete a pokud výrobce díly nabízí, vždy Vám je rádi objednáme a dodáme. 

Mohu si zakoupit dárkové poukazy? 

Ano je to možné! Pokud máte zájem o zaslání dárkového poukazu, neváhejte nás kontaktovat na emailu info@stavmi.cz

Jak dlouhá je záruka na zakoupené zboží? 

Standardní záruční doba je dva roky. Pokud zboží zakoupíte jako právnická osoba (tj. na firmu) záruka se zkracuje na jeden rok. Na některé výrobky ale výrobci umožnují po registrací tříletou záruku, a to bez výjimky a pro všechny. Pokud si nebudete vědět rady, či budete chtít poradit, neváhejte nás kontaktovat na info@stavmi.cz

Je můj nákup na e-shopu Stavmi.cz bezpečný? 

ANO! Vaše osobní údaje považujeme za velmi důležité. Podrobnosti jsou uvedeny v VOP. 

Jak nejrychleji zaplatit zboží? 

Pokud je zboží skladem, zaplatíte kartou online, platba se nám spáruje ihned a Vaše zboží odejde tentýž den nebo následující den. Podmínkou je nákup zboží do 11:00 téhož dne. Neplatí pro nadměrné zásilky.

Jakým způsobem mohu zaplatit svou objednávku na e-shopu Stavmi.cz? 

Vaši objednávku můžete zaplatit mnoha způsoby. Nejrychlejší a nejbezpečnější způsob je platba kartou online. Oblíbenou platební metodou je také platba bankovním převodem. V tomto případě, prosíme, uhradit částku nejpozději do 5 pracovních dní. Po uplynutí této doby Vám již nemůžeme Vámi vybrané zboží rezervovat a vracíme zboží zpět do prodeje.  Dále můžete využít platbu tzv. na dobírku. 

POZOR! U některých nadrozměrných zakázek (polystyren, omítky, atd…) lze platit pouze bankovním převodem. Pokud máte jakýkoliv dotaz neváhejte nás kontaktovat na infolince Stavmi.cz 723 434 434.

Pokud si zvolím osobní odběr, jak mohu objednávku zaplatit? 

Při osobním odběru zboží můžete zboží opět zaplatit několika způsoby. Hotově či kartou na prodejně nebo bankovním převodem předem. 

Ztratil jsem fakturu na zboží a nemohu ji najít?

Pokud nemůžete najít svoji fakturu za zboží, rádi Vám ji zašleme znovu. V těchto případech nás, prosím, kontaktujte na čísle 723 434 434 nebo emailem info@stavmi.cz .

Kolik stojí doprava? 

Doprava zdarma platí pro objednávky nad 3.000, -. Tato forma dopravy ZDARMA platí pouze u standardních zásilek, které lze přepravit externími smluvními přepravními společnostmi (PPL & Zásilkovna). Pokud zvolíte nějaký atypický produkt, doprava je vždy počítána automaticky v nákupním košíku individuálně (Toptrans) nebo u stavebních materiálů je Vám doprava vždy dokalkulována na míru podle vzdálenosti a objemu celé zakázky. 

Mohu si zvolit požadovaný termín doručení? 

Ne tak docela. Pojďme se na to podívat... Při zvolení externího přepravce PPL, je balíček většinou doručován do druhého pracovního dne. U Zásilkovny se doba dodání zásilky může pohybovat v řádu dnů, avšak pokud zvolíte dodání na výdejní místo či boxu, většina zásilek je doručena druhý, maximálně třetí pracovní den. U nadrozměrných zásilek, které jsou kalkulovány na míru, je možné se individuálně domluvit na požadovaném termínu doručení. Vždy se snažíme maximálně vyjít vstříc, aby Vaše objednávka dorazila v co nejkratším možném termínu. 

Jak dlouho mohu vrátit zboží objednané na e-shopu Stavmi.cz? 

Využíváme standardní zákonnou lhůtu pro vrácení a to 14 dnů. Nelze vrátit zboží, které je připraveno nebo objednáno na přání spotřebitele (např. kabel, hadice…).

Jak mohu vrátit zboží které je bez závady? 

Zboží můžete buď osobně přinést do naší kamenné prodejny (viz kontakty) anebo zaslat zpět na naši adresu (viz kontakty) Po překontrolování zboží Vám peníze odešleme na Váš bankovní účet do 14 dnů od převzetí.  Pokud bude zboží poškozené, nebo neúplné, máme nárok na snížení vratné ceny. 

Jak mohu reklamovat rozbité zboží, které je v záruční lhůtě? 

Pokud takový problém nastane, kontaktujte nás výhradně emailem info@stavmi.cz, kde popište veškeré závady a přiložte doklad o koupi. Po posouzení Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat ohledně dalšího postupu reklamace. 

Musím si zřídit účet, abych si mohl(a) objednat zboží? 

Na našem e-shopu můžete objednat i bez předchozí registrace. Založení účtu Vám ale přinese řadu výhod. Například, předvyplněná adresa, zadáním emailu a souhlasením se zasíláním obchodního sdělení Vám neunikne žádná naše novinka. Pro firemní zákazníky připravujeme také věrnostní program, který s sebou přinese výhody, např. slevu 2 % na každý nákup. 

V rámci tvorby objednávky se mi zobrazí hlášení "Pro produkty této objednávky není k dispozici žádná společná doprava" jak mám postupovat?

Zkontrolujte omezení dopravy jednotlivých produktů a udělejte popřípadě více objednávek zvláš.