Co je to Garance nejlepší ceny?

Snažíme se svým zákazníkům nabídnout nejnižší prodejní cenu v případě, že vybrané zboží nalezli v jiném e-shopu levněji než na Stavmi.cz.

Našli jste vybrané zboží za nižší cenu? Jak dále postupovat?

  1. Klikněte na odkaz "Našli jste levnější? Nabídneme ještě levněji" pod cenovkou Vámi vybraného zboží a vyplňte jednoduchý formulář.
  2. Do formuláře zadejte odkaz na cenovou nabídku legálního českého webového prodejce.
  3. Odkazy na webové srovnávače cen a skladové zásoby e-shopů nepřijímáme.
  4. Vybrané zboží musí mít konkurenční e-shop skladem.
  5. Po odeslání formuláře posoudíme, zda jsme schopni nabídnout poptávanou cenu, popřípadě nabídneme největší možnou slevu.
  6. Vyjádření obdržíte telefonicky nebo e-mailem většinou do následujícího pracovního dne. V ten okamžik Vám vysvětlíme postup, jakým způsobem bude objednávka odbavena.
  7. Úhrada objednávky je vždy uhrazena formou dobírky.
garance-priklad.png

Jaké jsou nejčastější důvody pro odmítnutí poptávky?

  • Odkaz na konkurenční nabídku nefunguje.
  • Odkaz na nabídku na webovém srovnávači cen.
  • Odkaz se týká jiného modelu.
  • Požadované zboží konkurenčního e-shopu není skladem.
  • Cena zboží na konkurenčním e-shopu je nepřiměřeně nízká.
  • Odkaz je na použité zboží.
  • Odkaz na zboží, které není určeno pro český trh, popřípadě odkaz je na jiný než český e-shop..

V případě, že Vaší poptávce nejsme schopni z jakéhokoliv důvodu vyhovět, vždy Vás budeme předem informovat.

V případě, že využijete garance nejlepší ceny, nelze na aktuální objednávku uplatnit další slevové akce.

Garance nejlepší ceny se nevztahuje na produkty, které jsou již zařazené v probíhajících slevových akcí.